لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بونوچی از روی سکو بازی را دنبال می کند ! من به خیریه پول می دهم

بونوچی از روی سکو بازی را دنبال می کند ! من به خیریه پول می دهم

دیدار حساس دو تیم فوتبال پورتو ― یوونتوس از راه رسید و بانوی پیر در یک بازی خارج خانه به مصاف تیم پرتغالی خواهد رفت تا شروعی دوباره در رقابت های اروپایی داشته باشد.

 

سرمربی تیم یوونتوس در کنفرانس خبری این بازی گفت:

 

پورتو تیمی است که اشنایی کامل با رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد و از سپتامپر تا به امروز شکستی را در رقابت های اروپایی نداشته اند و در کل مسابقات تنها 14 گل خورده اند.

 

او در ادامه گفت:

 

آنها در خانه موفق به شکست تیم هایی نظیر چلسی و بایرن مونیخ شده اند و آماری فوق العاده در بازی های خانگی دارند.

 

سرمربی در بخش بعدی به بونوچی اشاره کرد و گفت:

 

بونوچی بازی را از روی سکوها تماشا خواهد کرد البته نمی خواهیم موضوع را بزرگ کنیم ولی حرکت او بی احترامی به همه بود و تصمیم درستی در این باره گرفته ایم. این موضوع تمام شده و بونوچی هم به خوبی شرایط را درک کرده و برای آینده ی باشگاه فردی مفید است.

 

الگری به حرکت خود نیز پرداخت و گفت:

 

واکنش من هم در این داستان اصلا درست نبود زیرا تعداد زیادی از بچه ها و هواداران بازی را مشاهده می کردند و من مبلغی را برای این مهم به خیره پرداخت می کنم.

 

سرمربی به سابقه ی دعوا با سایر بازیکنان اشاره کرد و گفت:

 

به هر حال این اتفاقی است رخ داده و شاید اگر بونوچی اولین فردی بود که این کار را انجام داد، نیازی به این جریمه ی سنگین نبود ولی به هر حال قانون در زندگی همین است و یک نفر باید تاوان بدهد.

 

ترکیب اصلی:

 

من نام 4 بازیکن در ترکیب اصلی را می توانم بگویم، دیبالا، ایگوایین، کوادرادو و مانژوکیچ.

 

پیانیچ:

 

شما این سوال را از من با این هدف می پرسید که بدانید با سیستم 5 ستاره بازی می کنم؟ شما خیلی باهوش هستید ولی می گویم که پیانیچ بازی می کند.

 

دیدار مقابل پورتو:

 

ما نباید به دنبال حواشی باشیم و به انها بپردازیم. در حال حاضر تمام حواس و فکر ما باید بر روی بازی مقابل پورتو باشد. این تیم بدترین گزینه ای است که می توانستیم با آنها مصاف کنیم و نمی خواهیم به چیزهای غیر عادی فکر کنیم.

 

سرمربی در بخش پایانی گفت:

 

وقتی شما در این مرحله از رقابت ها به میدان می روید، هیچ کدام از تیم ها مدعی نیستند، به خصوص میان دو تیم یوونتوس و پورتو. آنها تلاش می کنند تا از بازی خانگی بهترین استفاده را ببرند و ما نیز باید واکنشی مناسب داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: